wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zwroty i reklamacje
Szukaj produktu
Kontakt
  • OLIDECO
    Wyzwolenia 62
    41-707 Ruda Śląska
    NIP: 6341062123

  • E-mail:olideco@olideco.pl
  • Telefon+48 607 059 032

Zwroty i reklamacje

Warunki zwrotów.
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach  konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na  odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny.  Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania  rzeczy. Wyjątkiem są produkty wykonane na zamówienie kupującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową  na powyżej wskazany adres firmy, lub drogą elektroniczną na adres  e-mail: olideco@olideco.pl. 
Towar należy odesłać  niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie  później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku  odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym  produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego  odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym  odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia  wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób  dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać  tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Warunki reklamacji.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Na rozpatrzenie  reklamacji mamy 14 dni. Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu  wraz z dowodem zakupu, opisem przyczyny reklamacji oraz roszczeniami  gwarancyjnymi ze strony Kupującego. Prosimy również o wcześniejszy  kontakt mailowy przed odesłaniem produktu. 
 
UWAGA: Nie przyjmujemy  zwrotów lub reklamacji przesyłanych za pobraniem. Taka przesyłka nie zostanie odebrana i w żadnym razie nie  pokryjemy kosztów związanych z jej wysłaniem. Przesyłki zwrotne należy  właściwie zabezpieczyć przed ich uszkodzeniem. Nieodpowiednie  zabezpieczenie towarów, ich zniszczenie lub zgniecenie na skutek  niewłaściwego zapakowania może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu.  Sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość  wyrządzonej szkody. 

Więcej w Regulaminie sklepu
 

 

Przejdź do strony głównej